Beheerders van het forum

Hier vind je de welkomsttext, huisregels en de updates betreft het forum.
Plaats reactie
Wenky
Site Admin
Berichten: 2688
Lid geworden op: 19-09-2011 21:08

Beheerders van het forum

Bericht door Wenky » 29-02-2012 20:30

Het is de bedoeling van het beheer en de moderators dat je bij hun terecht kunt met klachten, tips en overige dingen.
Alle klachten, tips en overige dingen worden binnen het beheer besproken.

Beheerders:

Wencke:
Ik ben Wenky, eigenlijk Wencke en woon samen met mijn vriend in een huisje in Pijnacker.
Ik ben 22 jaar en werkzaam in de supermarkt van die hamsterreclames waar ik broodjes bak en vlees snij.
Vanaf kleins af aan heb ik ratten en gelukkig deel ik die passie samen met mijn vriend.

Een tijd geleden zijn we zelfs een rattenopvang gestart!
Mijn hobby's zijn knutselen en koken. Naast die hobbys run ik ook een eigen webwinkel waar ik hangmatjes verkoop.
Voor meer vragen kun je mailen naar: wenky@rattamore.nl of msn: wenckelijster@hotmail.com (vertel dan wel waar ik je van ken anders voeg ik je niet toe )

Anne-Fleur:
Ik ben Fleurr , 20 jaartjes oud &&n woon in Asperen[Gelderland] Ik woon ongeveer 1,5jaar samen met mijn mannetje Jasper, waar ik afgelopen april, mee getrouwd ben.
Ik ben fulltime huisvrouw, en ik doe 6 dagen in de week de ochtendbladen bezorgen hier in het dorp.. Ik heb dus de hele dag de tijd om , met mijn schatjes te spelen. Ik ben wel heel druk bezig met een nieuwe baan, maar dat zal toch ook parttime worden dan, want tijd voor me diertjes vind ik erg belangrijk..
We hebben 2 katten Raver &Bincky , die zijn nu 1,5jaar we hebben ook nog 2 Baardagamen Akira & drokz . Momenteel 7 ratten, maar er komen deze maand, nog 2 bij. Ook staat er nog een reservering vast voor februari, het aantal is daar niet zeker van, misschien ook 2, maar waarschijnlijk gewoon maar 1tje.

The Cage;
We hebben van de zomer een projectje op gestart, om een zelfbouw kooi te maken, en dat is meer dan alleen super gewordenXD Maar al gauw wilde ik er nog eentje bij voor ook een vrouwen groep, en daar had mijn vent geen trek in. Dus ben ik wat gaan rond neuzen voor furet tower.

Veder heb ik nog een x aantal hobby’s

- websites bouwen, en onderhouden Over rattige diertjes natuurlijk. http://ratzells.webklik.nl &&n nog een Hyves over het leukste diertje ter wereld http://ratzells.hyves.nl
- crea bea bezig zijn, ook weer voor die knaagdier vriendjes. [Maar ook home deco’s]
- koken, vind ik echt heel fijn om te doen.
- Ook zet ik me in voor dieren in nood.

Mijn toekomst plan, ik zal graag een opvang voor tamme ratjes beginnen. Zodra wij verhuist zijn, zal ik daar mee beginnen.

Groetjes fleurrr


Verder zijn er nog:

Rizzo - Die verwijdert alles spam adressen en is dus onze enige echte Rattamore Bodyguard.

E11a - Verzorgd elke maand de fotowedstrijd.

Plaats reactie