hoe kan je iemand beantwoorde

Hier kun je vragen, suggesties en klachten kwijt betreft het forum, beheer en overige dingen.

Plaats reactie
Sweetangel1992
Ritten
Berichten: 215
Lid geworden op: 17-03-2012 21:51

hoe kan je iemand beantwoorde

Bericht door Sweetangel1992 » 18-03-2012 10:00

hallo allemaal,

soms zie je dat iemand een berichtje hebt gestuurd en dat er dan op geantwoord is. Dan komt de reactie zeg maar onder degene waar je op hebt gereageerd. kan dat hier ook of niet, want wilde net op iemand reageren maar wat ik bedoelde lukte dus niet, heb toen maar me bericht gewoon zo gepost, dus nu weet degene denk ik niet dat ik op haar heb gereageerd. alvast bedankt.
Je hebt niet verloren als je opgeeft, maar wanneer je nooit geprobeerd hebt

Wenky
Site Admin
Berichten: 2688
Lid geworden op: 19-09-2011 21:08

Re: hoe kan je iemand beantwoorde

Bericht door Wenky » 18-03-2012 10:03

Sweetangel1992 schreef:hallo allemaal,

soms zie je dat iemand een berichtje hebt gestuurd en dat er dan op geantwoord is. Dan komt de reactie zeg maar onder degene waar je op hebt gereageerd. kan dat hier ook of niet, want wilde net op iemand reageren maar wat ik bedoelde lukte dus niet, heb toen maar me bericht gewoon zo gepost, dus nu weet degene denk ik niet dat ik op haar heb gereageerd. alvast bedankt.
Bedoel je dit? Dit heet namelijk quoten :)

Rechtsbovenaan bij je berichtje zit de quote-button.

Desirée
Ratzilla
Berichten: 869
Lid geworden op: 21-01-2012 18:42

Bericht door Desirée » 18-03-2012 14:43

@Sweetangel1992

Nee, jouw bericht kan niet onder het bericht van de ander, tenzij het bericht van de ander het laatste bericht in het topic is.

Wel kan je quoten (zoals wenky zegt) of @[naam van persoon]
doen zodat die persoon weet dat je hem bedoeld en ik ook heb gedaan in het begin van dit bericht :P
I love my girlfriend <3 and love my (part-time ;)) rats: Amy & Pandora, and Noodles & Beenie
Afbeelding

Sweetangel1992
Ritten
Berichten: 215
Lid geworden op: 17-03-2012 21:51

Re: hoe kan je iemand beantwoorde

Bericht door Sweetangel1992 » 18-03-2012 21:01

Wenky schreef:
Sweetangel1992 schreef:hallo allemaal,

soms zie je dat iemand een berichtje hebt gestuurd en dat er dan op geantwoord is. Dan komt de reactie zeg maar onder degene waar je op hebt gereageerd. kan dat hier ook of niet, want wilde net op iemand reageren maar wat ik bedoelde lukte dus niet, heb toen maar me bericht gewoon zo gepost, dus nu weet degene denk ik niet dat ik op haar heb gereageerd. alvast bedankt.
Bedoel je dit? Dit heet namelijk quoten :)

Rechtsbovenaan bij je berichtje zit de quote-button.
ik heb het net ontdekt ja, haha bedankt voor de snelle reacties
Je hebt niet verloren als je opgeeft, maar wanneer je nooit geprobeerd hebt

Sweetangel1992
Ritten
Berichten: 215
Lid geworden op: 17-03-2012 21:51

Bericht door Sweetangel1992 » 18-03-2012 21:02

Desirée schreef:@Sweetangel1992

Nee, jouw bericht kan niet onder het bericht van de ander, tenzij het bericht van de ander het laatste bericht in het topic is.

Wel kan je quoten (zoals wenky zegt) of @[naam van persoon]
doen zodat die persoon weet dat je hem bedoeld en ik ook heb gedaan in het begin van dit bericht :P
je dat zou ook een optie zijn, bedankt
Je hebt niet verloren als je opgeeft, maar wanneer je nooit geprobeerd hebt

Plaats reactie