Wat missen jullie nog op de website?

TevredenKnagers.nl is een webwinkeltje die hangmatjes etc verkoopt voor knaagdieren.
Wenky
Site Admin
Berichten: 2688
Lid geworden op: 19-09-2011 21:08

Wat missen jullie nog op de website?

Bericht door Wenky » 05-01-2012 08:52

Zijn er nog producten die jullie missen? :)

iloveratzells
Assistent beheerder
Berichten: 3097
Lid geworden op: 03-10-2011 19:33

Bericht door iloveratzells » 07-01-2012 15:18

Eerste instantie niets.. :applaus Maar ik he sinds 1week nu fangst in de kooi, en bedacht me gister toen ik voor de 4e x de stofjes er weer in moest leggen, dat ik het handig zou vinden om daar kussentjes in te hebben.. Is dat niet een product, dat mensen fijn vinden.. Ik weet niet of alleen ik dat een gemist product vind namenlijk.. Oops

Wenky
Site Admin
Berichten: 2688
Lid geworden op: 19-09-2011 21:08

Bericht door Wenky » 08-01-2012 17:33

Ohh ja, die kan ik er wel bij maken! :D

Wenky
Site Admin
Berichten: 2688
Lid geworden op: 19-09-2011 21:08

Bericht door Wenky » 17-03-2012 09:33

Ik merk dat ik denk ik last heb van concurentie. Laatste tijd een heel stuk minder bestellingen gehad en ik ga een beetje een mijzelf twijfelen.

Is de website wel duidelijk genoeg? Zijn mijn prijzen te hoog? Heb ik te weinig artikelkeuze?

Iemand die mij feedback wil geven? ;)

E11a
Opperrat
Berichten: 685
Lid geworden op: 15-10-2011 19:56

Bericht door E11a » 17-03-2012 13:31

Als ik zo op je website kijk vind ik de prijzen zeker niet te hoog. Andere webshops vragen vaak veel meer voor een hangmatje.
Ook vind ik de producten die je maakt erg mooi en goed afgewerkt.
De site vind ik ook duidelijk en goed in elkaar zitten.
Yuna - Josefien - Bo - Eefje - Faith - Chloë - Novya - Ivy - Gladstone - Skinny

Desirée
Ratzilla
Berichten: 869
Lid geworden op: 21-01-2012 18:42

Bericht door Desirée » 17-03-2012 13:52

Vriendje zegt dat je het misschien wat aantrekkelijker en vrolijker kan maken door wat meer kleurtjes (het is nu best wel grijs).

Iemand anders zei weer dat er het er nu al geweldig uit zag :)

Wat ik denk:
- kan je die vakjes met hangmatten (waar je ze kan bestellen) niet vierkant maken zodat je er 3 of 4 naast elkaar hebt en dan een paar onder elkaar?
(bijvoorbeeld zoals het er hier *klik klik* uitziet.)
- je kan ook een banner maken met de aanbieding van de maand, dat staat leuker denk ik, en daardoor heb je niet elke keer een andere grootte letters.

Maar ik vind het er nu ook al heel goed uitzien, maar als ik toch verbeterpunten moet noemen zou ik dat doen :P
I love my girlfriend <3 and love my (part-time ;)) rats: Amy & Pandora, and Noodles & Beenie
Afbeelding

Desirée
Ratzilla
Berichten: 869
Lid geworden op: 21-01-2012 18:42

Bericht door Desirée » 17-03-2012 14:37

Ow en dingen die ik zelf ook nog moet uitvinden, maar misschien dat jij daar beter in bent, een hoes voor over de ferplast buizen, zodat je die ook helemaal matchend kan maken (alleen die bochten lijken me wel lastig) en een hoes voor over de drinkfles lijkt me ook cool 8)
I love my girlfriend <3 and love my (part-time ;)) rats: Amy & Pandora, and Noodles & Beenie
Afbeelding

iloveratzells
Assistent beheerder
Berichten: 3097
Lid geworden op: 03-10-2011 19:33

Bericht door iloveratzells » 18-03-2012 00:41

Ik ben het met de eerste reactie van desireetje eens..

Aller eerst wil ik zeggen, dat het niet aan je producten legt.
Top kwaliteit voor een spot prijsje, je bent heel goedkoop, en je hebt leuke dingetjes.

Je site is wat grauw.. Ik vind bijvoorbeeld de razzycozzy site van ilona, heerlijk uitspringen. Dus te denken valt echt aan velle kleurtjes.. Mijn apart pak je paars lilla zoals hier.. Gooi er een leuke gave print in, als dat mogelijk is..

Die banner met aanbieding vind ik ook heel erg leuk bedacht. Daar zal ik zeker wat mee doen!

Hmzz aan de indeling valt weinig te doen ben ik bang.. Het zou eventueel makkelijker zijn als je producten direct aan kan vinken.. En niet moet vermelden welke je daadwerkelijk wil..

Veder wil ik zeggen dat je niet aan jezelf moet twijfellen. Het is nu eenmaal zo dat mensen de laatste tijd dit handeltje hebben uitgevonden, en dat er steeds meer mensen een webshop openen. Dat wil niet zeggen dat die ook altijd even leuk zijn.. Dus probeer je layout aan tepakken met pakkende kleurtjes en een logo die blijft knagen:D Je naam vind ik geweldig. De slogan erg leuk, dus dat kan het niet wezen..

Wat ik al eerder zij, blijf ons verassen met nieuwe dingen, schijt hebben aan andere, niet denken ahwe dat vind ik zielig. Want je ziet nu ook dat je klanten afnemen, want ja die pikken hun in.. Dus niet medelijden hebben als je een artikel jat!!

Te denken valt aan:

- theemuts
- tentje
- fleece vlechten ??
- toberonne[ chocolade ding] kubus
- Fangst kussentjes
- drie hoek buis

Wenky
Site Admin
Berichten: 2688
Lid geworden op: 19-09-2011 21:08

Bericht door Wenky » 18-03-2012 08:22

Meiden, jullie zijn geweldig! :mrgreen:

Thanks voor jullie commentaar.

Aan de lay out kan ik denk ik zelf weinig doen. (mijn broer heeft daar ook best wat geld aan uitgegeven) dus ik vind het ook een beetje zielig voor hem om te zeggen dat ik iets helemaal anders wil ;)

Ahwee maar ik ben ook gewoon veel te aardig voor iedereen. Maar vanaf nu :mad: :mad: :evil: :evil: :mrgreen:

iloveratzells
Assistent beheerder
Berichten: 3097
Lid geworden op: 03-10-2011 19:33

Bericht door iloveratzells » 18-03-2012 12:29

ahwe das jammer dan wenky.. En zo'n banner maken, waar je de actie in vermeld, met vrolijke kleurtjes en dingetjes dat het er uit springt???

Komt goed meissie,, jij bent de bestee... We verbieden gwn nog over andere shops te praten, doen ze op ratten.nl ook hahahha [ nee dat vind ik neit kunnen ahhaha]

Plaats reactie