2 lieve meiden van midden november

Hier kunnen opvangen hun laatse nieuws delen en hun plaatsbare ratjes aanbieden.
Plaats reactie
ratteryneraida
Site Admin
Berichten: 204
Lid geworden op: 23-09-2011 17:08

2 lieve meiden van midden november

Bericht door ratteryneraida » 08-08-2012 12:06

Ik heb de afgelopen 2 weken 2 dames in de vakantieopvang gehad, dochter van het baasje was allergisch. De meiden zijn nu even terug voor afscheid en komen vrijdag met kooi en al hun spulletjes.

Het gaat om een zwarte husky, enorm lief meisje. Is een beetje op zichzelf maar heeft bij mij heerlijk zitten genieten van knuffeltjes.
Afbeelding
Afbeelding

Het andere meisje is een russisch blauw effen dumbo'tje, zij heeft een MOO gehad, is hiervoor behandelt maar ze blijft scheef lopen. Ze is een beetje eigenwijs, als je haar op bed zet moet ze er perse vanaf, daar doet ze ook enorm haar best voor... Verder kan ze wel genieten van een knuffeltje
Afbeelding
Afbeelding

De meiden worden onder mijn voorwaarden geplaatst. Eventueel met kooi, maar dat hoeft niet(ze hebben een Jenny)
Afbeelding
Lief likje van Bella, Qadira, Fylene, Jane, Cerise, Malina, Destiny, Wish, Hold, Faith, Ghost en Hope, One, Edward, Vasilii, United, Find, Iowa en Indigo

ratteryneraida
Site Admin
Berichten: 204
Lid geworden op: 23-09-2011 17:08

Bericht door ratteryneraida » 15-08-2012 12:26

De meisjes zijn vrij hoor :oops:
Afbeelding
Lief likje van Bella, Qadira, Fylene, Jane, Cerise, Malina, Destiny, Wish, Hold, Faith, Ghost en Hope, One, Edward, Vasilii, United, Find, Iowa en Indigo

Plaats reactie