21/10/2012 L-nest Faith X Vasilii

Hier kun je de nesten vinden die op dit moment aanwezig zijn.
Plaats reactie
ratteryneraida
Site Admin
Berichten: 204
Lid geworden op: 23-09-2011 17:08

21/10/2012 L-nest Faith X Vasilii

Bericht door ratteryneraida » 29-10-2012 19:50

Moeder:
Naam: Neraida's Faithful to the world
Geboortedatum: 16/04/2012
Kleur/Tekening: Russisch blauw berken
Oorstand: Dumbo
Vacht: Gladharig

Vader:
Naam: BP' Victim of Love
Geboortedatum: 18/02/2012
Kleur/Tekening: Zwart mismarked geblesd
Oorstand: Normaal DD
Vacht: Gladharig

Faith is een enorm lief meisje, ze is wel erg eigenzinnig. De ene keer erg knuffelig, de andere keer een drukke stuiterbal. Ze heeft echt het uiterlijk van haar mama, maar meer het karakter van haar papa. Faith is voor niets of niemand bang en behoorlijk groot voor haar leeftijd, zowel in formaat als in gedrag.

Vasilii is een heerlijk ventje, heeft geen lst van puberkwaaltjes en beschermt alle nieuwe rittens die in het hok komen. Vasilii staat vaakals 1 van de eersten voor het deurtje en als hij dat niet staat ligt hij heerlijk te slapen in een hangmat. Vasilii is nog behoorlijk jong, maar hij is mooi groot voor zijn leeftijd.

Van dit koppel verwacht ik lieve speelse rittens die niet snel bang zijn. Ze zullen wel erg stuiterig zijn, maar zodra ze eenmaal weten dat je er bent en bij je kunnen zitten genieten ze van een heerlijke knuffel. Dit nest is een lijnteelt op Feiko, Faith is zijn achterkleindochter en Vasilii is zijn kleinzoon, verder verschilt de lijn wel overal

Koppel
Afbeelding
Afbeelding
Lief likje van Bella, Qadira, Fylene, Jane, Cerise, Malina, Destiny, Wish, Hold, Faith, Ghost en Hope, One, Edward, Vasilii, United, Find, Iowa en Indigo

ratteryneraida
Site Admin
Berichten: 204
Lid geworden op: 23-09-2011 17:08

Bericht door ratteryneraida » 29-10-2012 19:50

Allemaal
Afbeelding

De heren
Afbeelding
Let me love you van Ann-Sofie
Afbeelding
Love of my life, blijft hier
Afbeelding
Ludo en Luuk van Tineke
Afbeelding
De vrije kerels(1 van deze 3 gaat nog naar Tineke)
Afbeelding
De dames
Afbeelding
Look me in the eyes, blijft hier
Afbeelding
De 2 meiden van Lies
Afbeelding
De 2 meiden van Emily
Afbeelding
Lily en Loena van Levi
Afbeelding

En mijn koppel
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Lief likje van Bella, Qadira, Fylene, Jane, Cerise, Malina, Destiny, Wish, Hold, Faith, Ghost en Hope, One, Edward, Vasilii, United, Find, Iowa en Indigo

Kayleigh
Site Admin
Berichten: 1435
Lid geworden op: 16-03-2012 18:28

Bericht door Kayleigh » 29-10-2012 19:54

N'awww! Ik smelt :love
Afbeelding
www.ratterypixie.weebly.com
Slaap zacht lieve Candy, Pixie, Amy, Ozzie, Twitter, Panda, Skinny, Bryson, Suki, Miyuki, Noodle, Oreo en Jeremy :(

Plaats reactie